Ο Γιάννης Ντούμος συγχαίρει το 17ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης για την πρωτιά στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό

Κοινωνία

Το 17ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης έλαβε επάξια το πρώτο βραβείο στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό τον οποίο διοργάνωσε η Ελληνική Επιτροπή της Ομοσπονδίας του Μοντέρνου Πεντάθλου και ο οποίος φέρει την ονομασία «PierreDeCoubertin», προς τιμή του  Γάλλου ιστορικού και αναβιωτή των σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων.

  Ενός θεσμού που αποσκοπεί στην ανάδειξη των Ολυμπιακών Αξιών με επίγραμμα το αφήγημα «Θέλω, ελπίζω, μπορώ πως μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο με τον αθλητισμό».

Με αφορμή την πρωτιά και τη διάκριση στην κατηγορία «Δημιουργία Τραγουδιού» του Πανελλήνιου διαγωνισμού, από τους μαθητές της ε΄ τάξης του 17ου Δημοτικού Σχολείου Κατερίνης, ο υποψήφιος Δήμαρχος Κατερίνης, Γιάννης Ντούμος, συγχαίρει δημόσια τους διακριθέντες, επισημαίνοντας:

«Ως εκπαιδευτικός και πολίτης της τοπικής μας κοινωνίας, νοιώθω περήφανος και ιδιαίτερα χαρούμενος για την επιτυχία των παιδιών μας. Το ανήσυχο της νιότης τους, το ταλέντο που διαθέτουν και η κλήση στην μουσική, δημιούργησαν (στίχο και μουσική) την αρμονία με αναφορά στην   πρώτη τέχνη των Μουσών.Επιπρόσθετα διαμόρφωσαν μέσω της μπάντας το ακουστικό σύνολο με την επωνυμία «Τα Σκασμένα Λάστιχα» και μέσω αυτού καταξίωσαν το χάρισμα που διαθέτουν, σε συνδυασμό με τη φαντασία και τη δημιουργικότητα.

  Τους αξίζουν συγχαρητήρια και κάθε είδους έπαινοι. Γιατί τα «Σκασμένα Λάστιχα» τα  … φούσκωσαν κυριολεκτικά εμφυσώντας με τα πνευμόνια της νιότης τους.

  Απευθύνω τα ειλικρινή και εγκάρδια συγχαρητήρια στους τροπαιούχους  μαθητές, Γιάννη Αναστασιάδη (ηλεκτρικήκιθάρα – τραγούδι), Άγγελο Βαρμάζη (μπάσο), Βαγγέλη Πεταλωτή (τραγούδι), Γιάννη Φιλιππίδη (πιάνο) και Αντώνη Χρυσόπουλο (ντραμς).

  Ανάλογη επιβράβευση και στο διευθυντή του 17ου Δημοτικού Σχολείου Κατερίνης, Δημήτριο Μπόζογλου, στην εκπαιδευτικό, Βάγια Τυρέλη για την ενθαρρυντική της συμβολή στο εγχείρημα των παιδιών, στο διδακτικό προσωπικό και τους γονείς και κηδεμόνες του σχολείου.

Τα λόγια του φιλοσόφου Χέμπερντ Σπένσερ, ότι ο κυριότερος στόχος της εκπαίδευσης δεν είναι μόνο η γνώση, αλλά κυρίως η δράση, ας αποτελούν την κορωνίδα των επιλογών των μαθητριών και των μαθητών μας.»