“Βυθισμένο στο σκοτάδι είναι το μεγαλύτερο μέρος του οδικού δικτύου της Κεντρικής Μακεδονίας,” δηλώνει ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Χρήστος Γιαννούλης.
“Απόλυτο σκοτάδι, επικρατεί στους περισσότερους δρόμους, με συνέπεια να είναι διαρκής ο κίνδυνος πρόκλησης σοβαρών ατυχημάτων, καθώς οι οδηγοί μπορεί ανά πάσα στιγμή να χάσουν τον προσανατολισμό τους.Είναι χαρακτηριστικό αυτό που συμβαίνει στην εθνική οδό ταχείας κυκλοφορίας Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι, όπου σε όλο το μήκος του, δεν υπάρχει ούτε μία σπιθαμή φωτισμένου δρόμου, εκτός από τον κόμβο και τις αερογέφυρες προς Θεσσαλονίκη και Έδεσσα. Ο δρόμος-καρμανιόλα, έχει χαρακτηριστεί από την Τροχαία ως ένας από τους πλέον επικίνδυνους στη Βόρεια Ελλάδα» τονίζει ο Χρήστος Γιαννούλης
Παρά τις εξαγγελίες Τζιτζικώστα πριν από δύο χρόνια, έργα ηλεκτροφωτισμού και συντήρησης του εθνικού και επαρχιακού δικτύου της περιοχής, ύψους 2,8 εκατ. ευρώ, παραμένουν ακόμη στα χαρτιά, χωρίς να υλοποιηθούν.
Συγκεκριμένα πρόκειται για τους δρόμους:
-Παλιά εθνική οδός Θεσσαλονίκης (κόμβος Διαβατών) – Κόμβος Ν. Σάντας ως τα όρια του Νομού Κιλκίς, όπως και στο τμήμα από τον ισόπεδο κόμβο με την εθνική οδό Θεσσαλονίκης –Έδεσσας (Διαβατά) έως τα όρια του νομού Κιλκίς.
-Νέα εθνική οδός Θεσσαλονίκη – Κόμβος Ν. Σάντας ως τα όρια του Νομού Κιλκίς, όπως και στο τμήμα ισόπεδος κόμβος Νέας Λητής – έως τα όρια του Νομού Κιλκίς (επαρχιακή οδός).
-Εθνική οδός Θεσσαλονίκη – όρια νομού Σερρών στο τμήμα Λητή – Άσσηρος και στη συνάντηση με την παλιά εθνική οδό Σερρών.
-Παλιά εθνική οδός κάθετος άξονας Εγνατίας – Δορκάδα – Ξυλούπολη – Λαχανάς – όρια νομού Σερρών.
-Παλιά εθνική οδός Θεσσαλονίκη – Κατερίνη στο τμήμα Ν. Χαλκηδόνα – όρια Ν. Ημαθίας.
-Ενωτική οδός Σίνδου (από ανισόπεδο κόμβο με εθνική οδό Αθήνας – Θεσσαλονίκης έως πέρας οδού στη Βιομηχανική Περιοχή Σίνδου).
-Παλιά εθνική οδός Γέφυρα – Καστανάς – Πολύκαστρο – Εύζωνοι έως τα όρια του Ν. Κιλκίς.
-Τμήμα ισόπεδος κόμβος με εθνική οδό Θεσσαλονίκη – Έδεσσα (Γέφυρα) έως όρια του Ν. Κιλκίς.
-Παλαιά εθνική οδός – κάθετος άξονας Εγνατίας – Δορκάδα – Ξυλούπολη – Λαχανάς – όρια νομού Σερρών.
-Εθνική οδός Θεσσαλονίκη – όρια νομού Καβάλας, στο τμήμα από γέφυρα Σταυρούπολης έως ανισόπεδο κόμβο με εξωτερική περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης (Κ4) και στο τμήμα Δερβένι – Βασιλούδι – Γερακαρού – Απολλωνία- Ασπροβάλτα – όρια νομού Καβάλας.
-Εθνική οδός Θεσσαλονίκη – Πολύγυρος – Ιερισσός έως τα όρια του νομού Χαλκιδικής, στο τμήμα ισόπεδος κόμβος «Πράσινα φανάρια» – Θέρμη – όρια νομού Χαλκιδικής (μετά τα Βασιλικά).
-Εθνική οδός Θεσσαλονίκη – αεροδρόμιο «Μακεδονία», στο τμήμα ανισόπεδος κόμβος με εσωτερική περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης (Κ13) – ισόπεδος κόμβος «Πράσινα φανάρια» – Αεροδρόμιο (γέφυρα Ανθεμούντα) και στην οδό Λαγκαδά από το στρατόπεδο Παύλου Μελά έως τον κόμβο Ωραιοκάστρου.
Όπως καταλήγει στην ανακοίνωσή του ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Χρήστος Γιαννούλης,«πρέπει επιτέλους να μπει τέλος σ’ αυτό το ρεσιτάλ αδράνειας και αδιαφορίας. Αυτή η στασιμότητα που διαρκεί στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας εδώ και εννέα χρόνια, θα λάβει τέλος την επομένη των Περιφερειακών εκλογών, καθώς πλέον αλλάζουμε σελίδα και Κοιτάμε Μπροστά για μία Κεντρική Μακεδονία της ισόρροπης ανάπτυξης, της οικονομικής και κοινωνικής προόδου και της προκοπής».