Διεθνής Ημέρα Μουσείων 2022 – «Η δύναμη των Μουσείων» – Προγραμματισμένες δράσεις σε μουσεία – αρχαιολογικούς χώρους της βόρειας Πιερίας

Πολιτισμός

Η Επισκέψιμη Μουσειακή Αποθήκη Μακρυγιάλου, στο πλαίσιο του εορτασμού της Διεθνούς Ημέρας Μουσείων 2022, την Τετάρτη 18-05-2022, θα υποδεχθεί τους μαθητές του Νηπιαγωγείου Μακρυγιάλου για μια πρώτη γνωριμία με τις αρχαιότητες της περιοχής, αλλά και εθελοντές-μαθητές σχολείων του Δήμου Πύδνας-Κολινδρού, για την πρώτη παρουσίαση και δοκιμή του εκπαιδευτικού παιχνιδιού “Η Κατάρα της Μέδουσας”, που σχεδίασε η εκπαιδευτικός-συγγραφέας Ζωή Καραγεωργίου, σε συνεργασία με την Εφορεία Αρχαιοτήτων Πιερίας, στο πλαίσιο προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών μέσω έρευνας στα «Ευφυή Συστήματα Πληροφορικής» του Πανεπιστημίου Αιγαίου.* Επίσης, θα πραγματοποιείται ξενάγηση όλων των επισκεπτών από το επιστημονικό προσωπικό της Εφορείας.

Στο Επισκοπικό Συγκρότημα στις “Λουλουδιές” Κίτρους θα πραγματοποιείται ξενάγηση από το επιστημονικό προσωπικό της Εφορείας.

Στον Μακεδονικό Τάφο Τύμβου Α Κορινού θα πραγματοποιείται ξενάγηση με θέμα “Ταφικές πρακτικές στην αρχαία Μακεδονία” από το επιστημονικό προσωπικό της Εφορείας.

Πρόγραμμα Δράσεων

ΕΜΑΜ:

α) Ξενάγηση μαθητών Νηπιαγωγείου Μακρυγιάλου: 09.00 – 10.00

β) Ξενάγηση κοινού: 10.15 – 13.15

γ) Εκπαιδευτικό παιχνίδι “Η κατάρα της Μέδουσας: 13.30 – 14.30

Υπεύθυνη δράσεων: Αθηνά Αθανασιάδου (αρχαιολόγος)

Τηλ. επικοινωνίας: 23530 41593

Επισκοπικό Συγκρότημα στις “Λουλουδιές” Κίτρους:

Ξενάγηση: 09.00 – 14.00

Υπεύθυνη δράσης: Ευπραξία Δουλγκέρη (αρχαιολόγος)

Τηλ. επικοινωνίας: 23510 47883

Μακεδονικός Τάφος Τύμβου Α Κορινού:

Ταφικές πρακτικές στην αρχαία Μακεδονία – Ξενάγηση:  09.00 – 14.00

Υπεύθυνος δράσης: Κων/νος Νούλας (αρχαιολόγος)

Τηλ. επικοινωνίας: 23510 47883

Θα τηρηθούν όλα τα υγειονομικά μέτρα και προφυλάξεις σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ

*Το εκπαιδευτικό παιχνίδι “Η κατάρα της Μέδουσας” υλοποιείται με την ευγενική υποστήριξη της εταιρίας OLYMPIA ELECTRONICS – ΛΑΚΑΣΑΣ Ν. & ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗΣ Π. – Συστήματα και Υπηρεσίες Ασφάλειας” που παρείχε τον απαραίτητο εξοπλισμό για τη χρήση και αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων του παιχνιδιού.