Σπύρος Κουλκουδίνας: «Παράθυρο ευκαιρίας για να αποκτήσει ένα σύγχρονο κτίριο το Εργαστήρι Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης  Κατερίνης

Πολιτική

Μια σημαντική εξέλιξη προκύπτει από την έγγραφη απάντηση της Υπουργού Παιδείας κ.Ζαχαράκη προς το Σπύρο Κουλκουδίνα, με αφορμή την παρέμβαση του Βουλευτή Πιερίας για το κτιριολογικό πρόβλημα του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) Κατερίνης που  στεγάζεται στο Νέο Κεραμίδι.

Η Υπουργός Παιδείας αναφέρει ότι η κυβέρνηση έχει δρομολογήσει το πρόγραμμα “Μαριέττα Γιαννάκου” με στόχο να στηρίξει τους Δήμους όλης της χώρας για την ανακαίνιση και βελτίωση κτιρίων για τη σχολική στέγη.

Το πρόγραμμα έχει προϋπολογισμό 350 εκατομμύρια ευρώ ενώ σε αυτή την προσπάθεια θα συμβάλλει και η Ελληνική Ένωση Τραπεζών  με μια μεγάλη δωρεά, ύψους 100 εκατομμυρίων ευρώ.

Επίσης στην Εθνική Στρατηγική για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία 2024-2030, περιλαμβάνεται, μεταξύ των άλλων,  η Δράση ΙΙΙ.1 με τίτλο «Πολιτικές του Υπουργείου  Παιδείας για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία .Η συγκεκριμένη  Δράση περιλαμβάνει -μεταξύ άλλων – το Έργο ΙΙΙ.1.7 «Πλήρης αξιοποίηση κτιριακών εγκαταστάσεων ειδικών σχολείων και αποσυμφόρηση λειτουργούντων» το οποίο περιλαμβάνει το Ορόσημο.1.7.1 «Καταγραφή προβλημάτων – Κατάθεση προτάσεων από τις Διευθύνσεις των ειδικών σχολείων».

Συνεπώς η εκπαιδευτική κοινότητα και η αυτοδιοίκηση μπορούν να συνεργαστούν και να διεκδικήσουν από το Υπουργείο Παιδείας την ανακαίνιση και βελτίωση των κτιριακών εγκαταστάσεων στις οποίες στεγάζεται το Εργαστήρι Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) Κατερίνης

Υπενθυμίζεται ότι ο κ.Κουλκουδίνας είχε προχωρήσει σε αναλυτική και τεκμηριωμένη κοινοβουλευτική παρέμβαση προς το Υπουργείο Παιδείας για το συγκεκριμένο θέμα, τονίζοντας ότι το Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) Κατερίνης  δίνει διέξοδο σε 54 παιδιά με αναπηρίες και στις οικογένειές τους ενώ υπάρχουν δεδομένα προβλήματα, όπως:

-Οι  αίθουσες διδασκαλίας δεν επαρκούν με δεδομένο ότι στο σχολείο λειτουργούν 14 τμήματα και 3 εργαστήρια.

-Δεν υπάρχει αίθουσα σχολικού νοσηλευτή στην οποία θα παρέχονται υπηρεσίες αγωγής υγείας.

-Δεν υπάρχει αυτόνομος χώρος στον οποίο ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, λογοθεραπευτές και ειδικό βοηθητικό προσωπικό θα είναι σε θέση να προσφέρουν υπηρεσίες, θεραπεία και φροντίδα στα παιδιά.