Η θέσπιση ρεαλιστικών στόχων είναι βασικό βήμα προς την επίτευξη της περαιτέρω ενεργοποίησης του επιμελητηρίου. Στοχεύουμε στα εξής:
Αύξηση της αναγνωρισιµότητας:
Περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας του επιμελητηρίου στα μέσα ενημέρωσης και τα κοινωνικά δίκτυα. Πλήρης στρατηγικός ανασχεδιασμός για την αύξηση της ψηφιακής προβολής. Ενεργοποίηση των social media µε συνεχή ροή στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης µε δράσεις, προγράμματα και νέα του επιμελητηριακού θεσμού καθώς και των επαγγελματικών ευκαιριών.
Αύξηση της συμμετοχής:
Ενθάρρυνση περισσότερων επιχειρήσεων και επαγγελματιών να συμμετάσχουν στις δράσεις του επιμελητηρίου.
Δημιουργία θετικής εικόνας:
Ενίσχυση της φήμης του επιμελητηρίου ως ενός αξιόπιστου και υποστηρικτικού οργανισμού.
Ερωτηματολόγια και Ανατροφοδότηση:
Συλλογή τακτικής ανατροφοδότησης από τα µέλη για τη βελτίωση των υπηρεσιών και των δράσεων του επιμελητηρίου.