Με εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης συζήτησε η Γνωσούλα Χαϊλατζίδου, υποψήφια βουλεύτρια Πιερίας με το ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, σε εκδήλωση που διοργάνωσε στο “Άλλο Καφενείο”. Η προσέλευση ήταν πολύ μεγάλη και η συμμετοχή στη συζήτηση ιδιαίτερα ζωηρή. Η κ. Χαϊλατζίδου είναι άλλωστε έχει σε βάθος γνώση των εκπαιδευτικών ζητημάτων, αφού είναι 33 χρόνια δασκάλα σε σχολεία της Πιερίας.
Η Γνωσούλα Χαϊλατζίδου περιέγραψε αρχικά τα δεινά που επέφερε στη δημόσια παιδεία η κυβέρνηση Μητσοτάκη και η Νίκη Κεραμέως, η οποία επάξια κερδίζει τον τίτλο της χειρότερης Υπουργού Παιδείας της Μεταπολίτευσης. Όπως ανέφερε “είναι η μόνη υπουργός από τη Μεταπολίτευση και εντεύθεν που κατάφερε να κλονίσει τόσο βαθιά τα θεμέλια της δημόσιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Με όπλο την υπέρμετρη φιλοδοξία της προχώρησε στην πιο ακραία στρατηγική: λιγότερο κράτος, λιγότερη δημόσια χρηματοδότηση, υποστήριξη ιδιωτικών συμφερόντων, αποδημοκρατικοποίηση. Οχι, δεν υπήρξε Σιδηρά Κυρία, υπήρξε ο καλός στρατιώτης του Κυριάκου Μητσοτάκη.”
Στη συνέχεια η Γνωσούλα Χαϊλατζίδου παρουσίασε τις 20 δεσμεύσεις του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για την εκπαίδευση, μεταξύ άλλων την άμεση νομοθέτηση της 14χρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης (νηπιαγωγείο-Λύκειο), τη μείωση του ανώτατου αριθμού μαθητών ανά τμήμα, τους 5.000 διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών τη χρονιά 2023-24 και την εξίσωση των εργασιακών δικαιωμάτων αναπληρωτών και μόνιμων εκπαιδευτικών. Μίλησε επίσης για μισθολογικά θέματα, όπως τη δέσμευση για άμεση αύξηση 10% των μισθών στο δημόσιο και κατώτατο μισθό 880 Ε στον ιδιωτικό τομέα.
Η δασκάλα, έχοντας στο νου τους μαθητές της, έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα σε θέματα που αφορούν τους νέους, όπως την κατάργηση από φέτος της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής και της Τράπεζας Θεμάτων, την κατάργηση της Πανεπιστημιακής Αστυνομίας και τη μη εφαρμογή των διαγραφών φοιτητών.
Η Γνωσούλα Χαϊλατζίδου δήλωσε χαρακτηριστικά ότι “το όραμά μας για την παιδεία είναι ριζικά αντίθετο με το όραμα της ΝΔ. Εμείς στο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ θέλουμε Παιδεία για όλους, όχι για τους λίγους. Θέλουμε όλα τα παιδιά να μπορούν να μπουν στο σχολείο και να το τελειώσουν με όσα περισσότερα εφόδια μπορούν. Θέλουμε όλα τα παιδιά να μπορούν να μπουν στο Πανεπιστήμιο ανεξαρτήτως οικονομικής κατάστασης. Και θέλουμε σε όλη αυτήν τη διαδρομή εκπαιδευτικούς που θα εργάζονται και θα δημιουργούν σε ένα κλίμα δημοκρατίας και ασφάλειας”.