K.Κουτρούπας: “Η εκτέλεση έργων στη σήραγγα της Κατερίνης, στη γέφυρα του Μακρυγυάλου και στο ύψος του Αιγινίου ταυτόχρονα, δημιουργούν πολλά προβλήματα στην ασφαλή διέλευση των οχημάτων”

Κοινωνία Πολιτική

Θεωρητικά, η Πιερία βρίσκεται σε απόσταση «αναπνοής» από το Διεθνές Αεροδρόμιο «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» (SKG) στη Θεσσαλονίκη και είναι προσβάσιμη μέσω αυτοκινητοδρόμου και γραμμών τρένου.

Στην πράξη, τα παραπάνω ΔΕΝ ισχύουν, καθώς

Τα συνεχή, άνευ χρονοδιαγράμματος και σε πολλές περιπτώσεις χωρίς αντικείμενο, έργα του μεγαλύτερου μέρους του οδικού δικτύου, καθώς και η τραγική κατάσταση των σιδηροδρομικών σταθμών της δημιουργούν άκρως προβληματικές και μη ασφαλείς συνθήκες πρόσβασης. Όχι μόνο για τους επισκέπτες της περιοχής αλλά και για τους διερχόμενους και τους μόνιμους κατοίκους.

Εδώ και μήνες, η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» έχει κλείσει την κατεύθυνση του τούνελ προς Θεσσαλονίκη, στο ύψος της Κατερίνης, για εργασίες και χρησιμοποιεί το τούνελ προς Αθήνα με κορίνες για διπλή κατεύθυνση της κυκλοφορίας.

Εχθές το βράδυ, μία νταλίκα εξετράπη από την πορεία της εντός του τούνελ και καθαρά από τύχη δε θρηνήσαμε θύματα.

Η εκτέλεση έργων στη σήραγγα της Κατερίνης, στη γέφυρα του Μακρυγυάλου και εσχάτως και στο ύψος του Αιγινίου ταυτόχρονα, δημιουργούν πολλά προβλήματα στην ασφαλή διέλευση των οχημάτων.

Άλλωστε, το συγκεκριμένο θέμα είχε δημιουργήσει πολύωρες καθυστερήσεις και την αγανάκτηση πολλών τουριστών, και τους θερινούς μήνες του 2022, με την εταιρεία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» να μην απαντά ποτέ με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των εργασιών, παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις μας.

Δεν είναι δυνατόν να διεξάγονται ταυτόχρονα εργασίες σε τρία διαφορετικά σημεία του εθνικού οδικού δικτύου της Πιερίας. Με αυτό τον τρόπο θέτουμε σε σοβαρό κίνδυνο την οδική μας ασφάλεια.