Με τον πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Ηρακλή Τσιτλακίδη συναντήθηκε η αντιπεριφερειάρχης Πιερίας Σοφία Μαυρίδου, προκειμένου να συζητήσουν δράσεις από κοινού για την προβολή του νομού.
Πιο συγκεκριμένα ανακοινώθηκε για την επόμενη εβδομάδα η διοργάνωση ενός ταξιδιού εξοικείωσης (fam trip) δημοσιογράφων και τουριστικών πρακτόρων από την Ελλάδα αλλά και από τη χώρα της Πολωνίας. Στο πλαίσιο της δράσης θα υπάρξει παρουσίαση του τουριστικού προϊόντος της Πιερίας, των δυνατοτήτων εναλλακτικού τουρισμού στην περιοχή και συναντήσεις των τουριστικών πρακτόρων με τουριστικούς επιχειρηματίες της ευρύτερης περιοχής. Ο σκοπός της διοργάνωσης του Fam Trip είναι η δημιουργία βιώσιμων τουριστικών πακέτων στην περιοχή της Πιερίας, αξιοποιώντας την Πολιτιστική, Δημιουργική, Ιστορική, Γαστρονομική και Φυσική κληρονομιά της περιοχής.
Επιπλέον θα αρχίσει τον επόμενο μήνα η διαφημιστική προβολή της Πιερίας σε ΜΜΕ πανελλήνιας εμβέλειας, τηλεοπτικά κανάλια, ραδιοφωνικούς σταθμούς και έντυπο Τύπο. Η σημαντική αυτή καμπάνια χωρίζεται σε τέσσερις θεματικές ενότητες, «Όλυμπος», «Πιερία 365 ημέρες το χρόνο», «χειμερινοί προορισμοί της Πιερίας» και «καλοκαίρι στην Πιερία». Θα είναι στοχευμένη σε ομάδες, πολυεπίπεδη, και απόλυτα εναρμονισμένη με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς.
Επίσης η κα Μαυρίδου ενημέρωσε τον κ. Τσιτλακίδη ότι έχει ολοκληρωθεί η έκδοση του δίγλωσσου ιστορικού-φωτογραφικού λευκώματος για τα Προσκυνήματα της Πιερίας, ενώ σύντομα αναμένεται και το δίγλωσσο θεματικό έντυπο των ορεινών διαδρομών στα Πιέρια Όρη και την περιοχή του Ελατοχωρίου.
Παράλληλα συζητήθηκε η ανάπτυξη της πλατφόρμας που θα προάγει τον προσβάσιμο τουρισμό στην Πιερία και θα αναδεικνύει τις δραστηριότητες και γενικώς τις δυνατότητες που παρέχει ο νομός ως τουριστικός προορισμός, φιλικός για άτομα με αναπηρία καθώς και η ίδρυση του Παρατηρητηρίου Τουρισμού-Επιχειρηματικότητας, δύο σημαντικά έργα που θα υλοποιήσει η Π.Ε. Πιερίας σε συνεργασία με το Τμήμα Διοίκησης Εφοδιαστικής Αλυσίδας του ΔΙΠΑΕ.
Τέλος αναφέρθηκαν και οι δράσεις που θα αρχίσουν σύντομα όπως η διαφημιστική καμπάνια της Πιερίας ως τουριστικού προορισμού σε επιλεγμένους χώρους (αεροδρόμια, λιμάνια, έντυπα αεροπορικών εταιριών, έντυπα ακτοπλοϊκών εταιριών, κλπ), η ανάπτυξη εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας για τα Βήματα του Αποστόλου Παύλου στην Πιερία, οι δράσεις για την ανάδειξη των μορφών εναλλακτικού τουρισμού, η εγκατάσταση δύο εξωτερικών διαδραστικών σταθμών πληροφόρησης (infokiosk) για τις προσκυνηματικές περιηγήσεις της Πιερίας.
«Η Πιερία είναι μία περιοχή που προσφέρεται για τουρισμό δώδεκα μήνες το χρόνο. Ο τουρισμός κατέχει πολύ υψηλή θέση στην ατζέντα της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας ως μέρος μιας γενικότερης στρατηγικής που έχει χαράξει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας’, ανέφερε η αντιπεριφερειάρχης και πρόσθεσε ότι βασική επιδίωξη από την αρχή ήταν να γίνει η Πιερία ένας 12μηνος προορισμός. “Η επιμήκυνση αυτή θα έρθει ως αποτέλεσμα ενός ευρύτερου σχεδιασμού δράσεων και προσεγγίσεων διαφορετικών δεξαμενών πελατών. Γι’ αυτό και συνεργαζόμαστε με την Ένωση Ξενοδόχων Πιερίας και όλους τους αρμόδιους φορείς. Η πραγματική αξία των επιτυχημένων στόχων, πάντα συνδυάζεται με την ομαδική δουλειά. Έχουμε ήδη αρχίσει να υλοποιούμε το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής για το 2022 με μια σειρά δυναμικών δράσεων. Στοχευμένες ενέργειες βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης, προσφορότερες επικοινωνιακές επιλογές ενίσχυσης της επισκεψιμότητας των τουριστικών προορισμών, υιοθέτηση αρχών αειφορίας και λειτουργικής διασύνδεσης της τουριστικής ανάπτυξης με το περιβάλλον και την πολιτιστική λαογραφική κληρονομιά μας. Βασικός μας στόχος είναι η εξωστρέφεια και η προβολή των ιδιαιτεροτήτων και ομορφιών της Πιερίας”.