Λόγω αναβάθμισης των υποδομών εξυπηρέτησης της υπηρεσίας EgnatiaPass κατά το χρονικό διάστημα:
Από: Σάββατο 29/5/22 στις 15:00
Έως : Κυριακή 30/5/22 στις 15:00
θα υπάρξει διακοπή των προσφερόμενων υπηρεσιών και ειδικότερα,
Α. Δεν θα είναι εφικτή η δυνατότητα:
ανανέωσης του συνδρομητικού σας λογαριασμού
παροχής οποιασδήποτε πληροφορίας που αφορά στο συνδρομητικό σας λογαριασμό π.χ. διαθέσιμο υπόλοιπο, διελεύσεις που έχετε πραγματοποιήσει, κ.α.
εξυπηρέτησης αιτημάτων αλλαγής στοιχείων ή συνδρομητικού προγράμματος,
προσθήκης νέων πομποδεκτών ή αλλαγή υπαρχόντων για οποιοδήποτε λόγο,
εξυπηρέτησης αιτημάτων σχετικά με τη λειτουργία της εφαρμογής myEgnatiaPass π.χ. απεμπλοκή λογαριασμού.
Β. Δεν θα είναι διαθέσιμη η εφαρμογή myEgnatiaPass μέσω Internet ή Συσκευών Έξυπνης Τηλεφωνίας.
Για το λόγο αυτό και σε περίπτωση που σκοπεύετε να ταξιδέψετε κατά τη διάρκεια του προαναφερόμενου διαστήματος (Σάββατο 28/5/2022 και ώρα 15:00 μέχρι και την Κυριακή 29/5/2022 και ώρα 15:00) θα προτείναμε να επιβεβαιώσετε έγκαιρα την ύπαρξη επαρκούς διαθέσιμου υπολοίπου στο συνδρομητικό σας λογαριασμό.
Η αναβάθμιση των υποδομών μας ΔΕΝ επηρεάζει την λειτουργία των ηλεκτρονικών πομποδεκτών EgnatiaPass δηλαδή:
Καθ’ όλη τη διάρκεια του προαναφερόμενου διαστήματος
μπορείτε να χρησιμοποιείτε κανονικά τις
Ηλεκτρονικές Λωρίδες πληρωμής Τέλους Διοδίου
τόσο στους σταθμούς διοδίων της Εγνατία Οδός Α.Ε.
όσο και στους λοιπούς αυτοκινητόδρομους της χώρας μας,
επωφελούμενοι των πιθανών εκπτώσεων που προβλέπονται
από το συνδρομητικό πρόγραμμα που έχετε επιλέξει.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών της υπηρεσίας EgnatiaPass καλώντας στο 2310-470 100. Ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας και ζητούμε εκ των προτέρων συγγνώμη για την πιθανή αναστάτωση που θα σας προκαλέσουμε