Η προβολή του χειμερινού τουρισμού στην Πιερία βρίσκεται στο επίκεντρο της διαφημιστικής καμπάνιας που συνεχίζει δυναμικά και με συνέπεια το Επιμελητήριο Πιερίας, αξιοποιώντας όλα τα μέσα προβολής και επικοινωνίας.
Μετά την επιτυχημένη και ιδιαίτερα αποδοτική τηλεοπτική καμπάνια ενόψει της καλοκαιρινής σεζόν, στις δημοφιλέστερες ζώνες της κρατικής τηλεόρασης και του SKAI, το Επιμελητήριο Πιερίας, με σύνθημα “Η Πιερία εξελίσσεται ραγδαία σε δωδεκάμηνο τουριστικό προορισμό με εγγύηση τον Ολύμπο και τις ακτές του” επικεντρώνεται τώρα στην ανάδειξη της Πιερίας ως χειμερινού προορισμού και κατ΄επέκταση στην προβολή της ως προορισμού δώδεκα μήνες το χρόνο.
Στην προσπάθεια αυτή εντάσσεται η τετρασέλιδη διαφημιστική καταχώρηση στο περιοδικό “Διακοπές” που αποτελεί τον δημοφιλέστερο και πιο πλήρη οδηγό για την Ελλάδα και τους προορισμούς της.
Η πολυτελής έκδοση κυκλοφόρησε ως ένθετο με την εβδομαδιαία εφημερίδα “Το Βήμα της Κυριακής”, την Κυριακή 28 Νοεμβρίου, μπαίνοντας σε χιλιάδες ελληνικά σπίτια ενώ συνεχίζει να πωλείται αυτόνομα στα περίπτερα.
“Ο Όλυμπος, τα καταφύγια, οι παραδοσιακοί οικισμοί, οι αρχαιότητες και η γαστρονομία της Πιερίας συνθέτουν την απόλυτη χειμερινή εμπειρία. Αυτή αναδεικνύουμε μέσα από τα δημοσιεύματα και τις καταχωρήσεις που χρηματοδοτούμε. Δεν θα σταματήσουμε μέχρι να εμπεδωθεί στους-εν δυνάμει-επισκέπτες μας ότι από τον ευλογημένο μας τόπο πρέπει να περάσει η κάθε Ελληνίδα και ο κάθε Έλληνας. Πιστεύουμε στις δυνατότητες του νομού, στον επαγγελματισμό των συναδέλφων μας που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό και στους φιλόξενους κατοίκους της Πιερίας” ανέφερε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Πιερίας Ηλίας Χατζηχριστοδούλου υπογραμμίζοντας ότι το Επιμελητήριο Πιερίας δεν θα σταματήσει να επενδύει στην τουριστική προβολή στοχευμένα και με μεθοδικότητα.