Ο τουρισμός στο επίκεντρο της συνάντησης της Αντιπεριφερειάρχη Πιερίας με τον Πρόεδρο του Π.Ο.Τ.Α.Π. και της Ένωσης Ξενοδόχων Πιερίας

Τουρισμός

Συνάντηση  πραγματοποίησε το πρωί της Δευτέρας 29 Νοεμβρίου η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας κα Σοφία Μαυρίδου με τον Πρόεδρο του Πιερικού Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (Π.Ο.Τ.Α.Π.) και Πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Πιερίας κ. Ηρακλή Τσιτλακίδη.

Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης εργασίας συζητήθηκαν θέματα που αφορούν την ευρύτερη συνεργασία της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας, της Ένωσης Ξενοδόχων Πιερίας και του Π.Ο.Τ.Α.Π. σε θέματα τουρισμού καθώς και οι δράσεις των δύο φορέων και του Π.Ο.Τ.Α.Π. για το 2022, σε μια περίοδο ιδιαίτερα κρίσιμη για τον Τουρισμό λόγω και των επιπτώσεων της πανδημίας του κορωνοϊού.

Πιο συγκεκριμένα ανακοινώθηκε η διοργάνωση ενός ταξιδιού εξοικείωσης (fam trip)  δημοσιογράφων και τουριστικών πρακτόρων από την Ελλάδα αλλά και από τη χώρα της Πολωνίας.

Στο πλαίσιο της δράσης θα υπάρξει παρουσίαση του τουριστικού προϊόντος  της Πιερίας, των δυνατοτήτων εναλλακτικού τουρισμού στην περιοχή και συναντήσεις των τουριστικών πρακτόρων με τουριστικούς επιχειρηματίες της ευρύτερης περιοχής.

Ο σκοπός της διοργάνωσης του Fam Trip είναι η δημιουργία βιώσιμων τουριστικών πακέτων στην περιοχή της Πιερίας, αξιοποιώντας την Πολιτιστική, Δημιουργική, Ιστορική, Γαστρονομική και Φυσική κληρονομιά της περιοχής.

Η συγκεκριμένη φιλοξενία δημοσιογράφων και τουριστικών πρακτόρων θα συμβάλει με το βέλτιστο δυνατό τρόπο στην προώθηση του πολυσχιδούς τουριστικού προϊόντος που παρέχει η ευρύτερη περιοχή της Πιερίας.

Επιπλέον θα αρχίσει σύντομα η διαφημιστική προβολή της Πιερίας  σε ΜΜΕ πανελλήνιας εμβέλειας, τηλεοπτικά κανάλια, ραδιοφωνικούς σταθμούς και έντυπο Τύπο.

Η σημαντική αυτή καμπάνια χωρίζεται σε τέσσερις θεματικές ενότητες,  «Όλυμπος», «Πιερία 365 ημέρες το χρόνο», «χειμερινοί προορισμοί της Πιερίας» και «καλοκαίρι στην Πιερία». Θα είναι στοχευμένη σε  ομάδες, πολυεπίπεδη, και απόλυτα εναρμονισμένη με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς.

Με αφορμή τον σχεδιασμό των παραπάνω δράσεων η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας κα Σοφία Μαυρίδου  δήλωσε χαρακτηριστικά. «Η Πιερία είναι μία περιοχή που προσφέρεται για τουρισμό δώδεκα μήνες το χρόνο. Ο τουρισμός κατέχει πολύ υψηλή θέση στην ατζέντα της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας ως μέρος μιας γενικότερης στρατηγικής που έχει χαράξει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και ο Περιφερειάρχης μας κ. Απόστολος Τζιτζικώστας. Έχουμε την τύχη να διαβιούμε υπό τη σκιά ενός παγκόσμιου μνημείου φυσικής ομορφιάς, του Ολύμπου. Βασική μας επιδίωξη από την αρχή ήταν να γίνει η Πιερία ένας 12μηνος προορισμός. Η επιμήκυνση αυτή θα έρθει ως αποτέλεσμα ενός ευρύτερου σχεδιασμού δράσεων και προσεγγίσεων διαφορετικών δεξαμενών πελατών. Γι’ αυτό και συνεργαζόμαστε με την Ένωση Ξενοδόχων Πιερίας και όλους τους αρμόδιους φορείς και μέσω του Πιερικού Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (Π.Ο.Τ.Α.Π.). Η πραγματική αξία των επιτυχημένων στόχων, πάντα συνδυάζεται με την ομαδική δουλειά. Έχουμε ήδη αρχίσει να υλοποιούμε το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής για το 2022 με μια σειρά δυναμικών δράσεων. Στοχευμένες ενέργειες βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης, προσφορότερες επικοινωνιακές επιλογές ενίσχυσης της επισκεψιμότητας των τουριστικών προορισμών, υιοθέτηση αρχών αειφορίας και λειτουργικής διασύνδεσης της τουριστικής ανάπτυξης με το περιβάλλον και την πολιτιστική λαογραφική κληρονομιά μας. Βασικός μας στόχος είναι η εξωστρέφεια και η προβολή των ιδιαιτεροτήτων και ομορφιών της Πιερίας».

Από την πλευρά του ο Πρόεδρος του Π.Ο.Τ.Α.Π. και της Ένωσης Ξενοδόχων Πιερίας κ. Ηρακλής Τσιτλακίδης επεσήμανε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Πιερίας, την πληθώρα μορφών τουρισμού που αναπτύσσονται ταχύτατα και τους υψηλούς στόχους που έχει θέσει ο Π.Ο.Τ.Α.Π. για την καλύτερη δυνατή προβολή και προώθηση του τουριστικού μας προϊόντος Παράλληλα, εξέφρασε την πεποίθηση ότι ο Οργανισμός οφείλει άμεσα να διαδραματίσει καταλυτικό ρόλο στα τουριστικά πράγματα του τόπου, με αποκλειστικό στόχο την προώθηση του πιερικού τουριστικού προϊόντος, τη διαχείριση των υφιστάμενων τουριστικών αγορών και τη διερεύνηση εισόδου σε νέες, καθώς και τον εμπλουτισμό συναφών δράσεων, πάντα σε αγαστή συνεργασία με όλους τους τοπικούς φορείς.