Κ. Κουκοδήμος: «Αλλάζει εποχή το ΚΕΠ, συγχωνεύεται, μεταφέρεται, εκσυγχρονίζεται»!

Κοινωνία Πολιτική

ΣΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ (16/9/2020).

Με χθεσινή απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου (16/9/2020) εγκρίθηκε η μεταστέγαση του Κέντρου εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) του Δήμου Κατερίνης, καθώς και η διενέργεια δημοπρασίας για ενοικίαση κατάλληλου ακινήτου (σε χώρο κοντά στο Δημαρχείο).

Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, η οποία πραγματοποιήθηκε με τηλεδιάσκεψη, ο Δήμαρχος Κατερίνης, Κώστας Κουκοδήμος, μιλώντας πριν από τα θέματα της ημερήσιας διάταξης ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι το ΚΕΠ που σήμερα στεγάζεται στο Δημαρχείο Κατερίνης, με τη μεταφορά του «αλλάζει συγχρόνως εποχή, συγχωνεύεται, μεταφέρεται, εκσυγχρονίζεται».

Κ.ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΣ: ΤΟ ΝΕΟ ΚΕΠ ΘΑ ΔΙΝΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΒΙΝΤΕΟΚΛΗΣΗ.

Συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε στο Δημοτικό Συμβούλιο, η διαδικασία συγχώνευσης είναι σε εξέλιξη. «Είχα συνάντηση μάλιστα με τον κ. Γ.Γεωργαντά (Υφυπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης) για το θέμα αυτό και πρέπει να σημειώσω πως όλες οι ενέργειές μας γίνονται σε συνεννόηση και συνεργασία με το αρμόδιο Υπουργείο».

Επισήμανε δε ότι από τα έξι ΚΕΠ που λειτουργούν στις Δημοτικές Ενότητες του Δ.Κατερίνης, το ΚΕΠ που στεγάζεται στο Δημαρχείο, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, δέχεται τη συντριπτική πλειοψηφία των αιτήσεων, δέχεται τον μεγαλύτερο αριθμό των πολιτών. Αντίστοιχα, μεγάλο αριθμό αιτήσεων εξυπηρετούν τα 5 ΚΕΠ που λειτουργούν στις άλλες Δημοτικές Ενότητες του Δήμου.

Σε ό,τι αφορά το νέο ΚΕΠ, ανέφερε ότι αυτό θα προσφέρει σαφώς ποιοτικότερες υπηρεσίες στους πολίτες, διότι, «εκτός από την ολοκληρωμένη στελέχωση και τον εξοπλισμό, η επέκτασή του στον χώρο θα επιτρέψει -κατά το πρότυπο των τραπεζών- τη δημιουργία του απαιτούμενου χώρου αναμονής για τους πολίτες καθώς και τη λειτουργία ηλεκτρονικού συστήματος προτεραιότητας».

Σημείωσε επίσης ότι η εξάπλωση της πανδημίας στην παρούσα χρονική συγκυρία επιβάλλει την τήρηση ικανών αποστάσεων μεταξύ των εργαζομένων και των πολιτών, με αποτέλεσμα να απαιτείται πολύ μεγαλύτερος χώρος για τη στέγαση του ΚΕΠ. Πρόσθεσε δε ότι επόμενο βήμα θα είναι η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση δια του myKEPlive από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών.

«Αυτό σημαίνει ότι η υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες να εξυπηρετούνται με προγραμματισμένη βιντεοκλήση από εκπαιδευμένο υπάλληλο των ΚΕΠ, υποβάλλοντας τις αιτήσεις ενδιαφέροντος τους από το σπίτι τους, χωρίς να έχουν την υποχρέωση φυσικής παρουσίας στα ΚΕΠ και να παραλαμβάνουν το τελικό προϊόν ηλεκτρονικά ή με συστημένη επιστολή», εξήγησε ο κ. Δήμαρχος και τόνισε λέγοντας: «Αλλάζει εποχή η εξυπηρέτηση των δημοτών». 

Κλείνοντας την τοποθέτησή του ο κ. Κουκοδήμος κάλεσε το Δημοτικό Συμβούλιο Κατερίνης να στηρίξει την προσπάθεια αυτή επισημαίνοντας ότι «ο κορωνοιός δημιουργεί νέες συνθήκες όπως αυτές που βιώσαμε την περασμένη Άνοιξη και επιταχύνει, αν θέλετε, διαδικασίες για ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των πολιτών».

ΝΕΟ ΚΕΠ, ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΧΩΡΟ, ΜΕ ΑΠΟΧΩΡΗΤΗΡΙΑ, ΜΕ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΑμεΑ, ΜΕ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΕΝΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ.

Κατά τη διάρκεια συζήτησης του θέματος, ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου, Κώστας Λιακόπουλος, μεταξύ των άλλων που είπε, υποστήριξε ότι δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για ένα νέο σύγχρονο ΚΕΠ, σε μεγαλύτερο χώρο, με νέες ποιοτικές υπηρεσίες, που θα εξυπηρετεί καλύτερα τους πολίτες. Για παράδειγμα, ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι εάν δεν μεταφερθεί το ΚΕΠ σε μεγαλύτερο χώρο, τότε με τον ερχομό του χειμώνα θα σχηματίζονται ουρές δημοτών έξω από το σημερινό ΚΕΠ, είτε με βροχή, είτε γενικά με ακραίες καιρικές συνθήκες.

Από την πλευρά του ο Αντιδήμαρχος Δόμησης, Γιώργος Νταντάμης, ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι επιδίωξη της Διοίκησης του Δήμου είναι να στεγαστεί το νέο ΚΕΠ σε μεγαλύτερο χώρο, κοντά στο Δημαρχείο, με αποχωρητήρια, με πρόσβαση ΑμεΑ, με εκσυγχρονισμένη λειτουργία, με επιδότηση ανακαίνισης καθώς ενοικίου (για ορισμένο χρονικό διάστημα) του ΚΕΠ από το αρμόδιο Υπουργείο.