Με ιδιαίτερη επιτυχία και σε έντονα συγκινησιακό κλίμα πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Ιουνίου 2026 στη Μέριμνα Παιδιού Κατερίνης η καλοκαιρινή γιορτή, η οποία συνδυάστηκε με την παρουσίαση του επετειακού λευκώματος για τα 45 χρόνια λειτουργίας της.
Το λεύκωμα παρουσίασε ο φιλόλογος κ. Θεόδωρος Ζαπουνίδης, αναδεικνύοντας τη διαχρονική πορεία και την προσφορά της Μέριμνας στην τοπική κοινωνία. Η έκδοσή του υλοποιήθηκε με την υποστήριξη της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας, με πρωτοβουλία της Αντιπεριφερειάρχη κ. Σοφίας Μαυρίδου, η οποία στον χαιρετισμό της αναφέρθηκε στη σημασία του έργου της Μέριμνας και στη διαρκή στήριξη της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.




Ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή της εκδήλωσης αποτέλεσε η συμβολική παράδοση του λευκώματος από το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου κ. Ολυμπία Θεοχάρους και την Αντιπεριφερειάρχη κ. Σοφία Μαυρίδου στους πρώην Προέδρους της Μέριμνας κ. Δημήτριο Σολδάτο και κ. Θεόδωρο Παυλίδη.












Χαιρετισμό απηύθυναν, επίσης, η Γενική Γραμματέας κ. Σύλβια Δεληγιαννίδου και η Γενική Διευθύντρια κ. Ελένη Ραπουτίκα.
Παράλληλα έγινε τιμητική αναφορά στους πρώην Προέδρους και στα μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων και της Εξελεγκτικής Επιτροπής από το 1979 έως το 2024.
Στη συνέχεια παρουσιάστηκαν αθλητικές δράσεις, επίδειξη καράτε, παραδοσιακοί χοροί, χορωδία και η θεατρική παράσταση «Ο Μικρός Πρίγκιπας», αποτέλεσμα μιας συλλογικής προσπάθειας μηνών, κατά την οποία οι ωφελούμενοι έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, αποσπώντας το θερμό χειροκρότημα του κοινού.









Τη γιορτή τίμησαν με την παρουσία τους η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας κ. Σοφία Μαυρίδου, ο εκπρόσωπος της Ιεράς Μητροπόλεως πανοσιολογιώτατος πατέρας Μελέτιος, εκπρόσωποι των βουλευτών κ. Μπαλιαράκου, κ. Μάνη και κ. Κουλκουδίνα, ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Θωμάς Αναστασιάδης, οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι κ. Θανάσης Λιακόπουλος και κ. Άννα Τζήκα, καθώς και η ηθοποιός κ. Τζένη Θεωνά.
Τη διοργάνωση και την παρουσίαση της εκδήλωσης ανέλαβαν οι κ. Μαρία Τσιρίδου και Άννα Χαλεπλή.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες οφείλονται στην κ. Άννα Χατζηανδρώνη, η οποία ανέλαβε το μακιγιάζ των παιδιών για τις ανάγκες της παράστασης, στην εθελόντρια κ. Δέσποινα Αλτιπαρμάκη και στα άτομα που πραγματοποιούν την πρακτική τους άσκηση στα Κέντρα για τη σημαντική συμβολή τους. Ευχαριστούμε, επίσης, την Κάβα «Ελαφίνα» για την ευγενική χορηγία αναψυκτικών, καθώς και τη Μορφωτική Ένωση Καταφυγιωτών Κατερίνης και τον Πολιτιστικό Σύλλογο «Δημήτριος Σβορώνος» για την παραχώρηση καρεκλών, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην άρτια διοργάνωση της εκδήλωσης.





