Η Θεσσαλονίκη προσελκύει ολοένα και περισσότερο το ενδιαφέρον διεθνών μέσων, δημοσιογράφων και bloggers από όλο τον κόσμο

Τουρισμός

Άλλα τρία (3) press trips διοργάνωσε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, τις τελευταίες μέρες του Σεπτεμβρίου, προκειμένου να ενισχύσει την τουριστική κίνηση της πόλης, κατά τους φθινοπωρινούς και χειμερινούς μήνες. 

Σύμφωνα με σχετική έρευνα που αφορά στο προφίλ των ταξιδιωτών, οι Ισραηλινοί επιλέγουν τη Θεσσαλονίκη και για την γαστρονομία της. Έτσι, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με την Ισραηλινή αεροπορική εταιρεία Sun d’ or φιλοξένησε τον δημοφιλή blogger Daniel Balilti που εξειδικεύεται στο food blogging, από τις 25 ως τις 29 Σεπτεμβρίου προκειμένου να γνωρίσει την γαστρονομική κουλτούρα της πόλης. 

O Daniel απόλαυσε την φιλοξενία της Ένωσης Ξενοδόχων στο Elisabeth Boutique Hotel και περιηγήθηκε σε όλα τα γαστρονομικά hot spots της Θεσσαλονίκης, δοκιμάζοντας διάφορες εκδοχές κρέατος, από street food μέχρι gourmet κοπές. 

Ο Daniel  ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο ενώ η διαδικτυακή του κοινότητα μετρά πάνω από 780.000 χρήστες σε Facebook, Instagram και TikTok. 

Από τις 27 μέχρι 30 Σεπτεμβρίου και σε συνεργασία με τον ΕΟΤ, επισκέφθηκαν τη Θεσσαλονίκη οι δημοσιογράφοι της Jerusalem Post, Mark Gordon και David Ηarris, οι οποίοι φιλοξενήθηκαν από την Ένωση Ξενοδόχων στο Teight Hotel και ξεναγήθηκαν στο ιστορικό κέντρο, στην Άνω Πόλη ακολουθώντας τα «ίχνη» της εβραϊκής κληρονομιάς στην πόλη.

Τέλος, ο Οργανισμός Τουρισμού σε συνεργασία με τον ΕΟΤ του Ηνωμένου Βασιλείου κι Ιρλανδίας, φιλοξένησε τον δημοσιογράφο του National Geographic Traveller UK, Oliver Berry προκειμένου να γνωρίσει την γαστρονομική ταυτότητα της πόλης και να συγκεντρώσει υλικό για την προβολή της σε cover story μαζί με άλλους τρεις προορισμούς.

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης δημιουργεί το ιδανικό πλαίσιο βιωματικών εμπειριών για τον κόσμο των media που επισκέπτονται την Θεσσαλονίκη από την Ελλάδα και το εξωτερικό, βάζοντας έτσι γερές βάσεις για την τουριστική ανάδειξη της πόλης.