Μια ακόμη σημαντική χρηματοδότηση ύψους 630.000 ευρώ διεκδίκησε και εξασφάλισε ο Δήμος Κατερίνης, από το Πρόγραμμα του Πράσινου Ταμείου: «ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΙΣΟΖΥΓΙΟΥ», του Υπουργείου Περιβάλλοντος & Ενέργειας. Ο λόγος για την ενεργειακή – αισθητική αναβάθμιση τμήματος της οδού Θεσσαλονίκης (από διασταύρωση με οδό Κασσάνδρου έως την οδό Μουσών), καθώς και της οδού Μαρίνου Αντύπα, στο πλαίσιο Αστικών Αναπλάσεων, στην Πολεοδομική Ενότητα Κέντρου – Καπνικού Σταθμού.
Το έργο αναμένεται να συμβάλει στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων, στην αστική και περιβαλλοντική ανάπτυξη της περιοχής και στη μείωση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Επιπλέον, δεδομένου, ότι, ο σχεδιασμός έγινε σύμφωνα με τις οδηγίες «Σχεδιάζοντας για Όλους», θα είναι προσβάσιμο από άτομα με αναπηρία.
Όπως επισημαίνει ο Δήμαρχος Κατερίνης, Κώστας Κουκοδήμος: «Προγραμματίζουμε, διεκδικούμε και προχωράμε. Αναβαθμίζουμε το δημόσιο χώρο με μια παρέμβαση που θα τονώσει καθοριστικά την συγκεκριμένη πολεοδομική ενότητα, στο σύνολό της. Η ανάπλαση που προωθούμε συνιστά πηγή ζωής, καθώς βελτιώνει την εικόνα, την αισθητική και τα λειτουργικά χαρακτηριστικά του φυσικού – αστικού περιβάλλοντος. Η χρήση της, θα είναι υπερτοπικού χαρακτήρα δεδομένου της θέσης του έργου στην είσοδο της πόλης της Κατερίνης και την εγγύτητα με το πολιτιστικό κέντρο. Έτσι, η περιοχή θα αποτελεί τοπόσημο για την πόλη και ευρύτερα».
Η ταυτότητα του έργου
Σύμφωνα με τη μελέτη προτείνεται:
1.Aντικατάσταση των παλιών τυπικών πλακών πεζοδρομίου με πιστοποιημένους κυβόλιθους από ψυχρά υλικά (cool materials).
2.Aντικατάσταση του ασφαλτικού στα υφιστάμενα πεζοδρόμια με χωμάτινα δάπεδα έγχρωμα τύπου κουρασανίτ.
3.Πρόσθεση οδηγών – όδευσης και λωρίδα επισήμανσης τυφλών Χρώματος κίτρινου και ανάγλυφων σύμφωνα με τα πρότυπα σε όλη την περιοχή μελέτης ώστε να υπάρχει προσβασιμότητα από όλους.
4. Διαγράμμιση και σήμανση Διάβασης Πεζών πεζών με υλικά υψηλής ανθεκτικότητας και αντανακλαστικότητας χρώματος Λευκού.
5. Δενδροφυτεύσεις και αναζωογόνηση νησίδων με χώρους πρασίνου
6. Αντικατάσταση υφιστάμενων φωτιστικών και προσθήκη φωτιστικών κατά μήκος του πεζοδρομίου διπλά και μονά κατά περίπτωση μικρότερου ύψος πιο μικρής κλίμακας κ.α.