Με δικό της περίπτερο, η Θεσσαλονίκη έδωσε το παρόν στην εικονική έκθεση FVW TravelTalk Virtual Counter Days για δεύτερη χρονιά. Η συμμετοχή του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης στη διαδικτυακή έκθεση αποτελεί συνέχεια του πολύ επιτυχημένου FVW workshop που πραγματοποιήθηκε το 2020 στη Θεσσαλονίκη και στη Χαλκιδική.
Γνωρίζοντας πως τα Γερμανικά τουριστικά γραφεία εμπιστεύονται προορισμούς που προτείνει η FVW, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης έδωσε ένα ηχηρό παρόν στην έκθεση πραγματοποιώντας διαδικτυακές επαγγελματικές συναντήσεις με travel agents και tour operators.
Στις διαδικτυακές συναντήσεις αναδείχθηκαν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που διαθέτει η πόλη και παρουσιάστηκαν όλα τα σημεία του ιστορικού, πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος.
Στόχος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης είναι η συνεχής προβολή προορισμού μέσα από εικονικές εκθέσεις, workshops και Β2Β διαδικτυακές συναντήσεις προκειμένου να διατηρήσει το ενδιαφέρον των επαγγελματιών του τουρισμού υψηλό. Ιδιαίτερα για τη Γερμανική αγορά, η συγκεκριμένη πλατφόρμα αποτέλεσε μεγάλη ευκαιρία επικοινωνίας με τους επαγγελματίες του χώρου, καθώς η μεγαλύτερη τουριστική έκθεση ΙΤΒ ακυρώθηκε για το 2022.