Παρουσίαση των αποτελεσμάτων της φετινής τηλεοπτικής καμπάνιας του Επιμελητηρίου Πιερίας – Η. Χατζηχριστοδούλου: “Οι συνεργασίες είναι χρονοβόρες”

Οικονομία Τουρισμός

“Οι συνεργασίες είναι χρονοβόρες” απάντησε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Πιερίας Ηλίας Χατζηχριστοδούλου στην ερώτηση του pieriasocial.gr για ποιο λόγο επέλεξε το Επιμελητήριο να προχωρήσει μόνο του στην προβολή του νομού, αλλά και στην εκπόνηση της μελέτης για την αξιοποίηση του Ολύμπου.

Κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου ο κ. Χατζηχριστοδούλου παρουσίασε χθες τα αποτελέσματα της φετινής τηλεοπτικής καμπάνιας του Επιμελητηρίου Πιερίας, για την τουριστική προβολή του νομού, πλαισιωμένος από το Γενικό Γραμματέα Θανάση Κόκκινο και την Οικονομική Επόπτη Χάιδω Παπαχατζή.

Όπως είπε στην απάντηση του ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου, “οι εξελίξεις τρέχουν. Αν περιμένει το επιμελητήριο να μπορέσει να άρει την έγκριση, να κάνει το ένα ή το άλλο και χρειάζεται δυο και τρεις μήνες για να αποφασίσουμε νομίζω ότι θα πρέπει να τρέξουμε. Κάναμε τη διαφημιστική διαδικτυακή εκστρατεία πετυχημένη, αλλά δεν σας κρύβω ότι μας πήρε πάνω από πέντε μήνες για να μπορέσομε να συντονιστούμε. Οι εξελίξεις τρέχουν, δεν περιμένουν”.

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος, το Δ.Σ του Επιμελητηρίου, σε συνέχεια της επιτυχημένης διαδικτυακής καμπάνιας του 2020, που είχε ως αποτέλεσμα η Πιερία να αναδειχθεί 4ος προορισμός στον κοινωνικό τουρισμό, φέτος αξιοποίησε τη δυναμική της τηλεόρασης με στόχο τον εσωτερικό τουρισμό και τον Έλληνα επισκέπτη που δε γνωρίζει την Πιερία.

“Το Επιμελητήριο δεν μπορούσε παρά να συνεχίσει και φέτος την προσπάθεια, με μία δυναμική τηλεοπτική καμπάνια σε εθνικά δίκτυα της χώρας, στοχεύοντας στον εσωτερικό τουρισμό” σημείωσε ο κ. Χατζηχριστοδούλου επαναλαμβάνοντας ότι οι ομορφιές της Πιερίας θα πρέπει να γίνουν ευρέως γνωστές σε όλη την Ελλάδα, ώστε να αποτελέσει επιλογή διακοπών για περισσότερο κόσμο. “Καταφέραμε να πιάσουμε τους φετινούς στόχους καθώς οι ίδιοι οι επαγγελματίες του τουρισμού ομολογούν ότι φέτος αυξήθηκε το ποσοστό τουριστών από διάφορες περιοχές της χώρας που ήρθαν για πρώτη φορά στην Πιερία” ανέφερε συγκεκριμένα ενώ κατά τη διάρκεια της συνέντευξης προβλήθηκε και βίντεο με δηλώσεις επαγγελματιών του τουρισμού που έκαναν λόγο για άνοδο του ποσοστού συμπατριωτών μας επισκεπτών. Επιπλέον ο κ. Χατζηχριστοδούλου παρουσίασε συγκριτικά στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ σύμφωνα με τα οποία, μόνο στα τουριστικά καταλύματα της Πιερίας, ο κύκλος εργασιών υπήρξε αισθητά αυξημένος έως και 50% σε σχέση με πέρυσι (2020 Καταλύματα: 21,4 εκατ. Υπηρεσίες εστίασης: 43,5 εκατ.)

Η μελέτη για τον Όλυμπο

“Είμαστε στην ευχάριστη θέση να πούμε ότι στις 17/9/21 δημοσιεύθηκε το ΦΕΚ διά του οποίου ο Όλυμπος χαρακτηρίζεται Εθνικό Πάρκο. Πολύ σύντομα θα δημοσιευθεί και το Σχέδιο Διαχείρισης της περιοχής, το οποίο θα καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο θα υλοποιούνται τα επιτρεπόμενα έργα, οι παρεμβάσεις και οι δραστηριότητες εντός του Εθνικού πάρκου και της Ζώνης Δ” ανέφερε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου θυμίζοντας ότι το Επιμελητήριο έχει ήδη αναθέσει σε εξειδικευμένη εταιρεία, την εκπόνηση μελέτης για την αξιοποίηση του Ολύμπου, έχοντας παραλάβει ήδη το πρώτο μέρος της.

“Πιστοί στις δεσμεύσεις μας πρόκειται, μέσω της μελέτης, να παρουσιάσουμε, τι πρέπει να γίνει στον Όλυμπο. Μέσα στο 2021 ολοκληρώνεται η προσπάθεια του Επιμελητηρίου που δεν έμεινε στα λόγια και ευελπιστούμε ότι θα “αγκαλιαστεί” από όλους τους φορείς αφήνοντας πίσω τους εγωισμούς. Ο Όλυμπος δεν ανήκει μόνο στην Κατερίνη. Ο Όλυμπος  μπορεί να ζήσει χιλιάδες οικογένειες στη Βόρεια Ελλάδα”, σημείωσε.