Αναφορά της βουλεύτριας Πιερίας ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ Ε. Σκούφα με θέμα την έγκριση λειτουργίας ολιγομελών τμημάτων Γ΄Τάξης στο ΓΕΛ Κολινδρού

Πολιτική

Την έγκριση λειτουργίας ολιγομελών τμημάτων της Γ΄Λυκείου στο ΓΕΛ Κολινδρού, ζητά από την υπουργό Παιδείας η βουλεύτρια Πιερίας ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Ελισσάβετ (Μπέττυ) Σκούφα, στηρίζοντας την Επιστολή του  Διευθυντή και του Αναπληρωτή Διευθυντή του Γενικού Λυκείου Κολινδρού, κ.κ. Κυριάκο Αποστολόπουλο και Θωμά Σολοποτιά.

Τα προβλήματα που θα προκύψουν στο ενδεχόμενο μη έγκρισης των τμημάτων

Όπως υπογραμμίζει η κα Σκούφα οι μαθητές θα κληθούν να αντιμετωπίσουν σημαντικό πρόβλημα,  αν χρειαστεί να μεταγραφούν στο ΓΕΛ Αιγινίου, καθώς δεν υπάρχει τακτική συγκοινωνία μεταξύ των δύο Δημοτικών Διαμερισμάτων που να μπορεί να εξυπηρετήσει τους μαθητές. Συνεπώς θα πρέπει να μετακινούνται με δικό τους μέσο, πράγμα που σημαίνει ότι οι γονείς τους θα πρέπει να μην πηγαίνουν στην ώρα τους στις δικές τους δουλειές το πρωί, να εγκαταλείπουν τις δουλειές τους νωρίτερα το μεσημέρι και να επιβαρύνονται μονίμως με έξοδα μετακίνησης. Επιπλέον,  στο σχολείο φοιτούν επίσης μαθητές από γειτονικά στον Κολινδρό χωριά και η χιλιομετρική απόσταση για αυτά και τους γονείς τους θα είναι ακόμη μεγαλύτερη (περίπου 11 χιλιόμετρα επιπλέον), οπότε η μετακίνησή τους είναι ακόμη πιο δύσκολη. Στα προβλήματα αυτά θα πρέπει να προστεθεί και το σημαντικό επίσης ζήτημα του δρόμου Κολινδρού-Αιγινίου. Ενός δύσκολου δρόμου, με συνεχείς απότομες στροφές που τον χειμώνα γίνεται περισσότερο επικίνδυνος λόγω των επικρατουσών καιρικών συνθηκών, όπως συχνές χιονοπτώσεις και ομίχλη.

Λιγότεροι μαθητές στις τάξεις  μεγαλύτερη ασφάλεια για την υγεία τους

Σύμφωνα με την βουλεύτρια Πιερίας,  ο μικρός αριθμός των μαθητών/τριών της φετινής Γ’ Λυκείου του σχολείου είναι προσωρινή κατάσταση, καθώς τα τμήματα αυτού του σχολείου είναι σταθερά πολυάριθμα. Άλλωστε, ειδικά στο πλαίσιο των μέτρων κατά της πανδημίας που βιώνουμε, τα ολιγομελή τμήματα αποτελούν πλεονέκτημα για την μη διάδοση του COVID-19 και για την διασφάλιση της υγείας μαθητών και εκπαιδευτικών.