Τις περιοχές των Περιφερειακών Ενοτήτων Λάρισας και Τρικάλων που επλήγησαν από την πρόσφατη ισχυρή σεισμική δραστηριότητα επισκέφθηκε, σήμερα Κυριακή 7 Μαρτίου, η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων και βουλευτής Μαγνησίας κ. Ζέττα Μακρή προκειμένου να σχηματίσει μια πλήρη εικόνα της κατάστασης που έχει δημιουργηθεί.
Η κ. Μακρή επισκέφτηκε τα χωριά Δαμάσι, Βλαχογιάννι, Ζάρκο και Γριζάνο καθώς και την Ελασσόνα και τη Φαλάνη, συνοδεία του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Αγοραστού και βουλευτών της περιοχής.
Κατά την επίσκεψή της, η Υφυπουργός συναντήθηκε με τον Γενικό Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας κ. Παπαγεωργίου, δημάρχους, διευθυντές σχολείων, αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες και φορείς της περιοχής, οι οποίοι την ενημέρωσαν αναλυτικά για την κατάσταση των σχολικών κτιρίων, προκειμένου να ενημερώσει με την σειρά της την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Νίκη Κεραμέως. Επίσης, συνομίλησε με εκπαιδευτικούς, γονείς, μαθητές.
«Οι αυτοψίες και η καταγραφή των ζημιών συνεχίζονται σε όλες τις σχολικές μονάδες.
Θα εξετάσουμε, με ιδιαίτερη προσοχή και ενδιαφέρον, τις καλύτερες λύσεις για τα σχολεία που έχουν πρόβλημα και δεν είναι λειτουργικά, με απόλυτη προτεραιότητα την ασφαλή επιστροφή εκπαιδευτικών και μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία μετά από την πρόσφατη δοκιμασία».
Η Υφυπουργός εξήρε, για ακόμα μια φορά, την ψυχραιμία και την ετοιμότητα εκπαιδευτικών και μαθητών, όλων των σχολείων της περιοχής, που ακολούθησαν το σχέδιο έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση σεισμού και αποχώρησαν με ασφάλεια από τα σχολικά κτίρια.
Η κ. Μακρή ανέφερε σχετικά: «Η συχνή σεισμική δραστηριότητα στη χώρα μας επιτάσσει την ευαισθητοποίηση και την εκπαίδευση των παιδιών σε θέματα αντισεισμικής προστασίας. Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, μέσα από τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, έχει εντάξει σχετικές θεματικές στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα σχολείων ήδη από τον περασμένο Σεπτέμβριο με στόχο να εισαχθούν σε όλα τα σχολεία από την νέα χρονιά. Η πρόληψη και προστασία από τις φυσικές καταστροφές συνιστούν απαραίτητες γνώσεις και εφόδια ζωής για τα παιδιά μας».