Στη διεθνή διαδικτυακή τουριστική έκθεση “WTM Virtual”, που πραγματοποιήθηκε από τις 9 έως τις 11 Νοεμβρίου 2020, συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, πιστή στο ραντεβού της με την κορυφαία αυτή διοργάνωση και ακολουθώντας την στρατηγική της για συνεχή παρουσία στις μεγάλες διεθνείς εκθέσεις τουρισμού. Αυτή τη φορά με εικονική μορφή, καθώς έτσι απαιτείται λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών που διαμορφώνονται με την πανδημία του κορονοϊού.
Με κοινό ερώτημα και θέμα συζητήσεων «ποιο είναι το μέλλον του τουρισμού» και «πώς θα προχωρήσουμε από εδώ και πέρα», ο κόσμος του τουρισμού φαίνεται να διακατέχεται από ανάμεικτα συναισθήματα, καθώς οι παραδοσιακές και δια ζώσης συναντήσεις με συνεργάτες και επισκέπτες αντικαταστάθηκαν πλήρως από τις εικονικές συνομιλίες.
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αξιοποιώντας τα ψηφιακά εργαλεία της διοργάνωσης “WTM Virtual” κατάφερε να προσεγγίσει το κοινό-στόχος και να προωθήσει το σύνολο του προορισμού που συνδυάζει ταξιδιωτικές εμπειρίες από όλες τις μορφές τουρισμού. Η προβολή της Περιφέρειας στόχευσε κυρίως στην υπενθύμιση της παρουσίας της ως προορισμός τεσσάρων εποχών. Διαμορφωτές κοινής γνώμης, bloggers και δημοσιογράφοι τουρισμού που αναζητούν νέους προορισμούς και κρυμμένους παραδείσους εναλλακτικού τουρισμού, αλλά και τουριστικοί πράκτορες από όλο τον κόσμο, έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Κεντρική Μακεδονία στέλνοντας ενθαρρυντικά μηνύματα ως προς την επίτευξη του βασικό στόχου της συμμετοχής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη συγκεκριμένη έκθεση.
Όπως άλλωστε δήλωσε και ο Τομεάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος «Σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία, χρησιμοποιούμε τα ψηφιακά μέσα για να συνεχίσουμε τις δράσεις και τις προσπάθειές μας, προκειμένου να προβάλουμε το τουριστικό προϊόν της περιοχής μας. Σκοπός μας είναι, καθ’ όλη αυτή τη δύσκολη περίοδο, η Κεντρική Μακεδονία να παραμείνει στο μυαλό των δυνητικών επισκεπτών ως ένας πολυποίκιλος τουριστικός προορισμός, ώστε μόλις ξεπεραστεί αυτός ο σκόπελος, να βρεθεί σε υψηλότερη θέση στην προτίμηση των επισκεπτών από αυτή που είχε πριν την υγειονομική κρίση».